VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe kan ik bestellen?
Via de webshop kunt u een bestelling plaatsen. Als u problemen heeft met bestellen via internet, stuur dan een e-mail naar onze servicedesk via servicedesk@deltawebshops.nl of bel met 1 van onze medewerkers via 0294-455061.

Hoe kan ik veilig betalen?
Onze website heeft een SSL beveiligde betalingsprocedure. Op onze website zijn de pagina's waar u uw bankrekeninggegevens of creditcardgegevens gaat invullen volledig veilig.
U kunt betalen met:
iDEAL
Mastercard
Visa
Achteraf betalen
Alle genoemde bedragen op onze website zijn in Euro's en inclusief BTW. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, u kunt uw bestelling in Weesp afhalen, daarmee bespaart u de verzendkosten. U kunt de bestelling online plaatsen en betalen. In de winkelwagen kunt u  bij 'Verzendopties' kiezen voor 'Afhalen bij winkelier'. 
LET OP:
Afhalen van uw bestelling in Weesp is alleen mogelijk op afspraak (telefonisch 0294-455061 of per email servicedesk@deltawebshops.nl).
Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling klaar staat.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Als u besteld heeft op een werkdag voor 14.30 uur zorgen wij ervoor dat uw pakket diezelfde dag wordt ingepakt en aangeboden bij onze bezorgdienst.
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, krijgt u van ons een email met daarin een Track&Trace-code. Met deze code kunt u de bezorging van uw bestelling volgen. We hebben helaas geen invloed op bezorgtijden, daarvoor zijn wij net als u afhankelijk van de bezorgdienst.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Wij pakken al onze bestellingen met veel zorg en aandacht in maar mocht er toch iets fout zijn gegaan, laat het ons dan per mail (servicedesk@deltawebshops.nl) of telefonisch (0294-455061) weten. Houd uw ordernummer bij de hand zodat we u snel verder kunnen helpen.

Op welke dagen wordt er bezorgd?
Van maandag t/m zaterdag. Zodra uw pakket is ingepakt, ontvangt u per email uw pakketnummer. Met deze code kunt u uw pakket online volgen en weet u ook waar uw pakket is en wanneer deze wordt bezorgd.

Kan ik ook een ander bezorgadres opgeven?
Ja, dat kan. U kunt uw bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. U kunt een ander bezorgadres opgeven op uw bestelformulier. De bestelling wordt altijd afgeleverd op het bezorgadres dat u opgeeft.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Ben u niet tevreden over u bestelling? Retourneren kan, binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Het retour moet u even per mail aanmelden met een retourformulier. Dit formulier kunt u downloaden via de pagina retourneren. Hier vind u ook de algemene retourvoorwaarden.

Waar kan ik terecht met een klacht over mijn bestelling?
Wij betreuren het uiteraard als u een klacht heeft over uw bestelling. U kunt ons dan per mail via servicedesk@deltawebshops.nl of telefonisch (tussen 08:30 en 17:00) op 0294-455061 bereiken. Houd uw ordernummer bij de hand zodat we u snel verder kunnen helpen.

 

© 2018 - 2020 Delta Webshops | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel